Powered By Blogger

Sunday, July 25, 2010

Lalang


Hmm... hampir 3 bulan tak berkunjung. Dah penuh dengan lalang rupanya jajahanku ini.
Entah-entah, ular pun dah mula nak bersarang.

Tak mengapalah. Mungkin lepas ini, aku akan punya lebih banyak masa untuk menebas.
Rutin harian pun dah tak sama macam dulu. Cuba untuk jalani hidup untuk diri sendiri, rakan-rakan & keluarga. Lama dah rasanya tak letakkan diri sebagai prioriti utama.Untuk tempoh 4bulan akan datang sekurang-kurangnya.


Rakan-rakan ramai dah bertukar 'gerabak'. Menuju ke destinasi yang lebih mencabar. Dunia sebenar yang tidak seselesa dunia kami dahulu. Aku saja yang masih tersangkut di hentian yang sama. Tak mengapalah. Bukan destinasi itu yang perlu aku kejar. Journey nya yang perlu aku nikmati. Mungkin saja aku belum cukup sedia untuk menghadap sepak terajang duniawi.

Buat rakan-rakan, selamat datang ke dunia sebenar.

Buat dunia sebenar, nantikan kedatanganku.

No comments:

Post a Comment