Powered By Blogger

Sunday, February 21, 2010

Titik Mula



Di sini titik mula sebuah 'dunia' kecil yang dibina oleh hambaNya
Dengan penuh harapan 'dunia' ini akan menyumbang sesuatu kepada dirinya sendiri mahupun orang luar yang sudi membaca
Mungkin juga boleh menyumbang kepada saham akhiratnya jika 'dunia' ini bisa menyentuh kesedaran seorang manusia
Harapannya juga agar 'dunia' kecil ini tidak akan akan menyumbang index dosanya
Kerana dia sedar mata pena lebih tajam dari mata pedang bisanya
Aku tak pandai menyanyi, jadi aku tak dapat nak nyanyikan isi hati
Melukis lagi la tak tahu, macam mana nak suruh aku draw & paint pengalaman hidup yang tak seberapa ni
Aku pun bukannya pencerita yang baik, sebab aku selalu merosakkan cerita yang sepatutnya best jadi cerita yang membosankan..
Tapi aku seorang pembaca yang sangat teruk ketagihannya
Pemerhati yang setia
Pemikir yang tak pernah henti berfikir
Dan aku sangat senang berkongsi ilmu yang tak seberapa
Dengan mereka yang sudi menerima...

No comments:

Post a Comment